DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
410 研究所 = Research Institutes >
社会科学研究所 = Institute of Social Sciences >
明治大学社会科学研究所紀要 >
第057巻(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/19953

Title: 新興国におけるマーケティング・キャズム研究
Authors: 大石,芳裕
Shimei: 明治大学社会科学研究所紀要
Volume: 57
Issue: 1
Start page: 45
End page: 66
ISSN: 0389-5971
Issue Date: 31-Oct-2018
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00006008
URI: http://hdl.handle.net/10291/19953
Appears in Collections:第057巻(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shakaikagakukiyo_57_1_45.pdf3.44 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで