DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
170 経営学部 = School of Business Administration >
経営論集 >
第65巻(2-4) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/19824

Title: グローバル・ブランド管理変革における優先市場の問題 -レクサスのグローバル・ブランド管理変革-
Authors: 原田,将
Shimei: 経営論集
Volume: 65
Issue: 2-3-4
Start page: 89
End page: 119
ISSN: 0387-298X
Issue Date: 31-Mar-2018
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00001898
URI: http://hdl.handle.net/10291/19824
Appears in Collections:第65巻(2-4)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keieironshu_65_2-3-4_89.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで