DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
310 大学院 = Graduate School >
教養デザイン研究論集 >
第11号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/19604

Title: テレビCM の広告表現から見る日中文化比較 -広告が問題化する要因とは-
Authors: 張,帥
Shimei: 教養デザイン研究論集
Volume: 11
Start page: 21
End page: 40
ISSN: 2185-6966
Issue Date: 28-Feb-2017
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00050195
URI: http://hdl.handle.net/10291/19604
Appears in Collections:第11号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kyoyodezainkenkyu_11_21.pdf572.67 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで