DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
310 大学院 = Graduate School >
経済学研究論集 >
第046号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/19013

Title: 中小製造業によるブランド力の構築に関する研究
Authors: 竜,浩一
Shimei: 経営学研究論集
Volume: 46
Start page: 1
End page: 19
ISSN: 1340-9166
Issue Date: 28-Feb-2017
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00014488
URI: http://hdl.handle.net/10291/19013
Appears in Collections:第046号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keizaigakuronshu_46_1.pdf565.11 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで