DSpace
 

Meiji Repository >
050 報告資料 = Reports >
410 研究所 >
明治大学社会科学研究所年報 >
第044号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/17181

Title: 戦前期日本の石鹸・化粧品メーカーのマーケティング戦略の経営史的研究
Authors: 佐々木,聡
Shimei: 明治大学社会科学研究所年報
Volume: 44
Start page: 50
End page: 51
ISSN: 0465-6091
Issue Date: 10-Oct-2004
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00006009
URI: http://hdl.handle.net/10291/17181
Appears in Collections:第044号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shakaikagakunempo_44_50.pdf48.72 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで