DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
310 大学院 = Graduate School >
経営学研究論集 >
第034号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/17081

Title: 消費価値概念に基づくブランド・イメージ戦略類型
Authors: 古川,裕康
Shimei: 経営学研究論集
Volume: 34
Start page: 41
End page: 57
ISSN: 1340-9190
Issue Date: 28-Feb-2011
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00014489
URI: http://hdl.handle.net/10291/17081
Appears in Collections:第034号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keieigakuronshu_34_41.pdf987.35 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで