DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
120 商学部 = School of Commerce >
明大商学論叢 >
第066巻(8) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/15881

Title: EEからEEへの転換のマーケティング-21世紀へのサーバイバル-
Authors: 三上,富三郎
Shimei: 明大商學論叢
Volume: 66
Issue: 8
Start page: 1
End page: 25
ISSN: 0389-5955
Issue Date: 25-Mar-1984
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00006058
URI: http://hdl.handle.net/10291/15881
Appears in Collections:第066巻(8)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shogakuronso_66_8_1.pdf984.99 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで