DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
330 専門職大学院 >
会計専門職研究科 = Graduate School of Professional Accountancy >
会計論叢 >
第06号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/14681

Title: マーケティング活動の有効性評価-マーケティング・メトリックスと管理会計-
Authors: 本橋,正美
Shimei: 会計論叢
Volume: 6
Start page: 55
End page: 65
ISSN: 1881-9540
Issue Date: 28-Feb-2011
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00040367
URI: http://hdl.handle.net/10291/14681
Appears in Collections:第06号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kaikeironso_6_55.pdf700.58 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで