DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
310 大学院 = Graduate School >
商学研究論集 >
第023号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/13364

Title: 消費者行動研究とマーケティング研究におけるライフスタイル分析の再考-インターディシプリナリー・アプローチを中心として-
Authors: 仁平,京子
Shimei: 商学研究論集
Volume: 23
Start page: 275
End page: 295
ISSN: 1340-914X
Issue Date: 30-Sep-2005
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00014486
URI: http://hdl.handle.net/10291/13364
Appears in Collections:第023号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shougakuronshu_23_275.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで