DSpace
 

Meiji Repository >
020 紀要 = Bulletin >
310 大学院 = Graduate School >
商学研究論集 >
第028号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10291/10710

Title: 広告における記憶研究に関する一考察-文化に依存した記憶の関係性-
Authors: 越川,靖子
Shimei: 商学研究論集
Volume: 28
Start page: 143
End page: 160
ISSN: 1340-914X
Issue Date: 29-Feb-2008
OPACbibid: http://opac.lib.meiji.ac.jp/webopac/ctlsrh.do?listcnt=5&maxcnt=100&bibid=SB00014486
URI: http://hdl.handle.net/10291/10710
Appears in Collections:第028号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shougakuronshu_28_143.pdf979.87 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback   Meiji Repositoryに関するお問い合わせは rep@lib.meiji.ac.jp まで